ဘင်္ဂလားဒေ့ရှ်နိုင်ငံအတွက် နိုင်ငံခြားသား ပညာရှင်မလိုအပ်ဟု ရှိတ်ဟာစီနာ ပြောကြား

 ဘင်္ဂလားဒေ့ရှ်နိုင်ငံအတွက် နိုင်ငံခြားသား ပညာရှင်မလိုအပ်ဟု ရှိတ်ဟာစီနာ ပြောကြား

ဘင်္ဂလားဒေ့ရှ်က ရှိတ်ဟာစီနာရဲ့ပြောစကား

ကျွန်မတို့နိုင်ငံမှာ ခိုင်မှာတဲ့ စီးပွားရေးမူဝါဒတွေရှိပါတယ်။ နိုင်ငံခြားသားကို ဘယ်တုန်းကမှ အားမကိုးပါဘူး။ လိုလဲမလိုအပ်ပါဘူး။ ပြည်တွင်းက ပညာရှင်တွေကို ကျွန်မယုံကြည်တယ်။ နိုင်ငံခြားသားတွေကို ကျွန်မ မယုံဘူး။ အခုဆိုရင် ကိုရီးယားနိုင်ငံက လုပ်ငန်းရှင် ၁၀၀ ကျော် ရောက်လာဖို့ရှိပါတယ်။ သူတို့ကို လက်ကမ်းကြိုဆိုရမှာပါ။ ပြည်ပရင်းနှီးမှုများလေ ကျွန်မတို့ရဲ့ပြည်သူတွေ အလုပ်ရလေပါ။ လုပ်ခတိုးတောင်းတာကို ကျွန်မလက်မခံပါဘူး။ ကျွန်မသာ လုပ်ငန်းရှင်ဖြစ်မယ်ဆိုရင်လည်း တိုးမပေးနိုင်ပါဘူး။ 

မြန်မာနိုင်ငံက ဒေါ်စုရဲ့လုပ်ရပ်ကတော့ ဒီလို

အဲဒီတော့ အစိုးရက ကုန်ဈေးနှုန်းတွေ မတက်အောင်ထိန်းပေးရပါတယ်။ ကုန်ဈေးနှုန်း တက်ရင် အလုပ်သမားတွေက လုပ်အားခတိုးတောင်းကြမှာပဲ။ အဲဒီအချက်က သိပ်အရေးကြီးပါတယ်။ ပြည်တွင်းငွေ အစိုးရရဲ့တာဝန်တွေကို ကျေပွန်အောင် ကျွန်မတို့အမြဲကြိုးစားတယ်။ လုပ်ငန်းရှင်များအနေနဲ့ အခက်အခဲရှိခဲ့ရင် ကျွန်မတို့ကို အချိန်မရွေးတင်ပြကြပါ။ 

Post a Comment

0 Comments

Total Pageviews